Ma uitam la o chestie: videoclipul incarcat ieri pe YouTube, cel cu accidentul auto din Piata Unirii (Bulevardul Regina Maria) a reusit sa stranga 952 de vizualizari, in 21 de ore, iar cel de la Block Party Bucharest, filmat in urma cu trei zile, a ajuns abia la 24 de vizionari.
Adica un videoclip de 18 secunde, realizat in graba si in trecere, care nici macar nu-mi place, l-a batut grav la fund pe unul de aproape 21 de minute. Chestia asta ma oftica, ma enerveaza, este deranjanta, pentru ca la Block Party Romania, eveniment desfasurat in premiera in tara noastra, nu a fost vorba doar de 21 de minute, ci de multe ore de stat in caldura si de transpirat. O caldura atat de mare, incat s-a deshidratat pana si aparatul foto. Asta pentru ca evenimentul ar fi trebuit sa inceapa la ora 12 si sa tina pana la 23. Evident, nu a fost de la 12, dar parca pe la ora 3 am ajuns pe acolo si inca nu se misca mare lucru.
Putin skateboarding cu incepatori, organizatorii inca mai puneau la punct anumite lucruri, iar doi boschetari ii amenintau pe bodyguarzi ca vor veni cu prietenii lor si ii vor lua la bataie, pentru ca au fost alungati de la eveniment. Nu au mai venit, cel putin cat am stat eu.
Am suportat caldura, am filmat destul si am pus pe YouTube fazele pe care le-am considerat eu a fi cele mai interesante, din fix 30 de videoclipuri realizate la Block Party. Mai bine zis, mi-am petrecut toata noaptea editand videoclipuri. Toata treaba a fost gata pe la 6-7 dimineata, duminica.
Si cum sa nu te superi, cand vezi ca dupa atat de multa munca, dupa ore de tinut juma’ de kil in mana, avand grija sa nu iasa o imagine tremurata, chiar daca ti-au amortit mainile, videoclipul are doar 24 de vizionari? Asta desi contine mult breakdance de buna calitate, asta desi l-am promovat in zeci de grupuri mari de Facebook, relevante, din Romania si din afara, precum si prin alte locuri.
Iar alt videoclip, de 18 secunde, filmat in graba, deoarece este despre lucruri care nu-mi plac, ajunge sa aiba aproape o mie de vizualizari in nici o zi, fiind promovat exact in acelasi mod.
Asta inseamna ca oamenilor le place violenta, le plac imaginile socante, vor sa vada sange.
Cred ca am gresit cu filmarile pe aici, deoarece Block Party nu este un caz singular. Si alte videoclipuri filmate in cadrul unor evenimente cel putin la fel de intersante, au la fel de putine vizualizari.
Oamenii vor sa vada “segs” si violenta. Astea atrag, asa ca nu ar fi exclus sa ma transform intr-un Nightcrawler (Pradator de noapte) romanesc.